حصار من


http://uupload.ir/files/nzo0_toptoop.irمتن_کوتاه_و_زیبا_برای_پروفایل.jpg

♥️✘بــسلامتے روزے که روسنگ قبرم بنویسن

خودش نمیخواست بره ولے مجبور شد✘‌♥️



♥️✘بــسلامتے دکترے ک بالا سرم

بگــــ انشاالله اخرین غــمتون باشه✘♥️



♥️✘بــسلامتے خدایے ک از همه چی زندگیم خبر

داشت,مشکلام,غـمام,گرفتـــاریــام ولی.....✘♥️



♥️✘بــــــسلامتے دلـــــــهایــــــــی

ک از هم دورن ولی ب عشق هم میزنن✘♥️



♥️✘بـــسلامتے روزے ک از ته دل بخنـــــــــدی

بگی ای کاش الان ایـــــنجا بودی

خیلــــــــی دلم بــــــــــرات تنــــــــــگ شده✘♥️



♥️✘بــــــــــسلامتی روزے ک دوستام

باهم برن بــــیرون بگن ای کاش اینــــــــــجا بود

حداقل باهم میخــــــــــندیــــــــــدیم✘♥️



♥️ ✘بـــسلامتے کسایی ک جلوم گفتن خیلی دوســــت دارم

ولی ت دلشون خبــــــــــر دیگه ای بود✘♥️


تـــــنــــهـــــایــی

♥️✘بـــسلامتے این دنیا ک با تمام نامردیـــــاش

ولی دلم نمیاد ازش دل بکنم

بــــــــــخاطربعضی ادمــــــــــاش♥️

♥️بــــــــسلامتے

روز↻ماه↻سال↻

ک باعث میشه زودتر فراموش بشم

  • ...arefe ...

نظرات  (۶)

کوفت مگه اینکه دستم به توواون دوستت نرسه.....
پاسخ:
خخخخ عزیزمی :)

اخییییییییییی چرا نباشی

باش باشه

پاسخ:
چون تو گفتی میمونم عزیزه دلم :)))
اوووووووووووووووووه..
پاسخ:
:|
مگه من فراموشت میکنم هااا؟؟!!!خیال کردی.....
پاسخ:
اخ فدات شم نازی جونم :))))
  • من دلم پاکه ...
  • نبابلا مگه میشه کسی تورو فراموش کنه....👯👍
    پاسخ:
    عزیزی تو ابجی :)
    نه فراموش شندی که نیستی
    دعا میکنم باشی...
    پاسخ:
    مرسی داداش :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی