حصار من

http://forum.topgames.ir/uploads/monthly_2015_12/idFg2k5B0RGaIdsDR.jpeg.ba47abbc3191ea62f89082a7ced9d100.jpeg

cm Lodfan
  • ...arefe ...

نظرات  (۲۹)

1

13


😍😐😔20

پاسخ:
خخخخ مرسی
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • 5 20 24:)
    پاسخ:
    عزیزمی :) 

     2,3,11,19,22,10,11و :))))1111144444^_^

    پاسخ:
    خخخخ عزیزمی تو
    :)))))))))))))))
    7 خلاص خخ
    پاسخ:
    واقعا که باهات قهلم گریهههه :(
    عجب سوال سختی..ولی
     4...13...20...
    پاسخ:
    کجاش سخته؟

    خخخخ مرسی
  • مهدی ابوفاطمه
  • :)
    موفق و پیروز باشی
    پاسخ:
    ممنون همچنین :)

    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

    اووووووفففففففففففف

    پاسخ:
    :)
    :(
    :|
    3
    4
    5
    8
    20
    :)
    پاسخ:
    مرسییی :)
    چهارده :)
    پاسخ:
    خخخ منم
    ۸
    منو بجا آوردی؟؟؟خخخ
    پاسخ:
    خخخ
    عاررره یادمه خخخ
    23
    پاسخ:
    خودتی
  • نرگس جهانبخشی
  • 4
    پاسخ:
    مرسی عزیز بامزگی از خودته خخخ :)
  • علی محمدرضایی
  • 5
    پاسخ:
    مرسی رفیق جووون خخخ :))
    اون جمله که نوشتی به دردمن نمیخوره پس الکی براخودت خیال بافی نکن....
    درضمن میگی بهلول نمیگی که عارفه اون باتوکلی فرق دارشت.....

    پاسخ:
    باشه هرچی تو میگی درسته :|

    :| 15
    پاسخ:
    خیلی بدی 
    گریییههه
    :((((
    ممنونم ناشناس....
    پاسخ:
    :/
    چشمام عیب نداره اینای که تواین پست نوشتی خیلی هاش به تومیخوره ازجمله:23،19،17،12،7و....
    ولی بایدتوایناگزینه25روهم بهش اضافه کنی که نوشته باشه"خلع وضع"
    من اونوانتخاب میکنم.........
    پاسخ:
    اگه عیب نداشت که گزینه 25 نمیدیدی :|
    همینکه تو مغز داری واسه همه بسه
    من رفتم اون دنیا میام تورم میبرم پس دیگه از این دعاها نکن خخخخ
    یه جملس میگه دوسم داشته باشی تو قلبت جادارم و اگه ازم متنفر باشی تو ذهنت...ممنونم که به فکرمی همیشه خخخخ
    بهلول هم دیونه بود ولی از همه عاقلتر بود
    منظورت همون خل وضعه که خودتی؟خخخخ {املات ضعیفه برادر من}ههه
    منم با احسان هم عقیدم ....😅😅😅
    پاسخ:
    :|
    گزینه25..
    پاسخ:
    چشات عیب داره هااا :|
  • طاها میرویسی
  • 12
    پاسخ:
    خیلی بدی :(
    عاغا من میخوام برم بمیرم گریهههه
    20
    پاسخ:
    باحالی از خودته عزیز :))))
  • سمانه پازوکی
  • 2
    پاسخ:
    توهم جیگر منی نفسی :)
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • 20
    پاسخ:
    ممنون ولی خودم میدونستم خخخ
    5,14,24
    پاسخ:
    منم دوستت دارم عزیز توهم بهترین دوس منی فدات شم :)
    4-5-12
    :)
    پاسخ:
    مرسی بابت 4و5 ولی این 12 چی بود دیگه هااان دلت میاد دخمل به این خوبی؟خخخخ
    11
    :))))
    پاسخ:
    منم میخوامــت عزیز دلم :)))
  • من دلم پاکه ...
  • 2....
    7....😅😅😅😅
    نزن جون من شوخی کردم ...خخخخ
    پاسخ:
    اخ قربون تو بشم من الهی فدات شم نفسم :))
    ۵
    پاسخ:
    فدااات عزیزم :)))))))))))))))
    13
    پاسخ:
    من شیطونم؟!!!
    دخمل به این خوبی کجاش شیطونه؟!

    مرسی از نظرت :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی