حصار من

http://pajvak.com/cache/imgs/4601c525dc37b6b8fed2e71b02cdc9fc.jpg

  • ...arefe ...

نظرات  (۲۰)

  • یک تماشا چی
  • جالب
    پاسخ:
    :) 
  • مهدی ابوفاطمه
  • عیدتون مبارک
    پیروز باشید
    پاسخ:
    ممنون عید شماهم مبارک
    همچنین
    :)
    همچین کوشوولو هم که نیستم ولی خوب D:
    یکی دو سال دیگه این سن فرا خواهد رسید ! ولی من ترجیح میدم خودمو بد بخت نکنم برم همون درسو بخونم D:
    تو اولی که به نتیجه نمیرسیم حداقل بخونیم یه خری بشیم برا خودمون -_-
    D:
    پاسخ:
    نخیرا کوشولویی
    افرین تو از این کارا نکن برو همون خرتو بشو خخخخ
    :|
    :|
    ما هنوز به سن واى فاى بودن نرسیدیم خخخ 😂
    :)))
    پاسخ:
    خخخخ کوشولو
    :))
    ههههه

    جالب بود
    پاسخ:
    :)
    مرسی
    !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    !!!!!!!!!!
    پاسخ:
    خیلی بدی باهات قهرم
    این وب جدیدت چی شد؟
    لایک آجی  خخخخخخخخخخخ   عالی بود 
    پاسخ:
    مرسی :)
    من که الان دارم جامعه رو میبینم فرقی بین دختر رو پسر ندیدم تو این مسئله
    ماشالله پسرها خوب مخ میزنن و دخترا هم خوب تیغ میزنن
    رقابت سنگینه :)
    نامردی و خیانت عمل هایی هستند که توی هر دو جنس به یک اندازه هست
    پاسخ:
    تو خیلی تیزبینی خخخخ
    ولی آره خدایی اینو خوب گفتی رقابت شدید سنگینه خخخخ
    ولی یه ذره پسرا بیشتر
    برعکسشم هست
    پاسخ:
    آره هست ولی کمتر

    راستی من با تو قهر بودما یادم رفت اه
    هومممممممم لایک
    پاسخ:
    مرسی(:
       فکر نکنم ...در مورد همه پسرا ..درست باشه.
    پاسخ:
    آره خب استثناء هم داریم
    خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
    0-o
    پاسخ:
    O-o
    ای جوووووووووووووووووون
    پاسخ:
    خخخخ :)
    نامرداااااااااااااا
    پاسخ:
    عاررره نااامردااا
  • سمانه پازوکی
  • بله
    پاسخ:
    :)
    دیقا.....
    پاسخ:
    فدات :)
    حقا که درست گفتی 
    :)
    پاسخ:
    مگه من اشتباهم میگم؟خخخ
    :)))))
    دقیقاً...
    پاسخ:
    :)
  • من دلم پاکه ...
  • اره آواقعااااا 
    خخخخخهه😁
    بیگ لااااااایک.....😅👌
    پاسخ:
    اوهوم :)
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی