حصار من


ﺭﻭﺑﺎﻩ ﺑﻪ ﮔﺮﮒ ﮔﻔﺖ : ﺩﺭﺱ ﺯﻧﺪﮔﻴﺮﻭ ﻳﺎﺩﻡ ﺑﺪﻩ

ﮔﺮﮒ ﮔﻔﺖ : ﺍﺯ ﺑﺎﻻﻯ ﻛﻮﻩ ﺑﭙﺮ

ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ : ﭘﺎﻳﻢ ﻣﻴﺸﻜﻨﺪ

ﮔﺮﮒ ﮔﻔﺖ : ﻣﻴﮕﻴﺮﻣﺖ

ﺭﻭﺑﺎﻩ ﭘﺮﻳﺪ ، ﮔﺮﮒ ﺍﻭﺭﺍ ﻧﮕﺮﻓﺖ ﻭ ﭘﺎﻳﺶ ﺷﻜﺴﺖ

ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ : ﭼﺮﺍ ﻧﮕﺮﻓﺘﻰ؟؟؟

ﮔﺮﮒ ﮔﻔﺖ ﺩﺭﺱ ﺍﻭﻝ : ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺮﮒ

  • ...arefe ...

نظرات  (۱۲)

احسنت..
پاسخ:
ممنون :)
بستگی ب فرد داره 
الان کسایی تو زندگی من هستند که چشم بسته بهشون اعتماد دارم و این اعتماد لذت زیادی برای من داشته
پاسخ:
بعله دقیقا
خوشبحالتون :)
هـــــعـــــــــــــــــــــــــــــــــــی
پاسخ:
هعی
باید اینو یه جا بنویسم روبه روم باشه (اعتماد یعنی مرگ) + داستان
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
اوهوم حتما بنویس
مرسی :)
لایک
پاسخ:
میسی :)
معلومه
:)
عالی بود 
پاسخ:
اوهوم :)

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی قشنگ بود

عالی

بیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ لایککککککککککککککککککککککککک

پاسخ:
قشنگی از خودته :)

مرســـــــــــــــــــی
لاییییییییییک
پاسخ:
مرسی :)
  • طاها میرویسی
  • اعتماد...
    پاسخ:
    :)
    اره ولا
    پاسخ:
    اوهوم :)
  • من دلم پاکه ...
  • اووووووو خعلی زیبا ، پر مفهووم...👯👍
    کلا منو برد به فضااااااا....😉
    یکی منو نجحااات بده ....🙌
    پاسخ:
    مرسی :)
    الان زنگ میزنم گروه نجات خخخ
    فوق العاده بود

    اما کاش جای روباه و گرگ عوض شه چون روباه مکاره
    هههه
    پاسخ:
    ممنون :)
    نمیشه که اینجوری؟!
    گرگ از روباه یاد بگیره؟زشت نیست؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی