حصار من

آرامش نه عاشق بودن است 

نه گرفتن دستی که محرمت نیست

نه حرفای عاشقانه و قربان صدقه های چند ثانیه ای....

آرامش حضور خداست....

وقتی در اوج نبودن ها نابودت نمیکند...

وقتی نا گفته هایت را بی آنکه بگویی میفهمد ...

وقتی نیازی نیست برای بودنش التماس کنی...

غرورت را تا مرز نابودی پیش ببری وقتی مطمئن باشی با او ...

هرگز...

تنها... نخواهی بود..

آرامش یعنی همین تو بی هیچ قید و شرطی خدا را داری

  • ...arefe ...

نظرات  (۱۷)

عالی
عالی
عالی...
پاسخ:
مرسی :)
آشـــــوبم
آرامشم تویی
.
.
.
من یه رفیق دارم اسمش عارفه هست رفیق پایه م من برا شوخی اسمشو تغییر داده بودم میگفتم عرفانه:)))))
اسمتو دیدم یادش افتادم:|
پاسخ:
چارتار:آشوبم
.
.
.
:) 
لایکککککک
پاسخ:
مرسی :)
عالی بود..
مرسی....
پاسخ:
خواهش 
:)
بزک همون عقله
پاسخ:
اهان
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • یه حس آرامشی تو چشماته.........
    پاسخ:
    که تو چشمای هیشکی نیست......
    مرسیییییییی ازتون ممنونم
    پاسخ:
    خواهش
    :)
    :)
    پاسخ:
    :) 
  • رفیق خاموش
  • مرده زنده شد خخخ

    بگم خدا چیکارت کنه با اون آرامشت :)
    پاسخ:
    اره خخخخ 
    بهش بگو دکترم کنه :)
  • فاطمه نظری
  • عالی وزیبا
    پاسخ:
    :) 
    نه اخه همه به تکاپو افتادن یهو
    از این کارا میکنی اگه واقنم بمیری کسی باورش نمیشه
    پاسخ:
    خخخخ 
    توکه زنده ای
    ایسگامونو گرفتی
    پاسخ:
    خخخخ 
    ینی نفهمیدی شوخی بود؟ اخه کی دو روز بعد مرگ من پا میشه میاد پست بزاره عارفه مرده؟!! خخخ
    حالا اگه ناراحتی زندم برم بمیرم
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • لایک عالی بود
    پاسخ:
    مرسی :) 

    اصن قربون خدا برم  من

    عالی بود :)))))

    آجی گل خودمی دیگه

    پاسخ:
    مرسی :)) 
    دنیاتم هستم 
  • همدم تنها
  • شکر واس آرامش ☺
    پاسخ:
    شکر☺
    برای دانلود جدیدترین و قدیمی ترین انیمیشن ها به سایت کارتون یو مراجعه کنید
    پاسخ:
    :/
    باش
  • 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
  • لایککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
    پاسخ:
    مرسی :) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی