حصار من

1

دریافت


2

دریافت


3

دریافت

4

دریافت


5

دریافت


6

دریافت


7

دریافت


هرکی با سلیقه خودش یه اهنگ از این اهنگایی که گذاشتم انتخاب کنه و کامنت بزاره (میخوام ببینم کدومش طرفدار بیشتر داره) اگه هم پسندتون نشد......





بیجا میکنه هرکی پسندش نشه بـــــاید پسندش بشه (زوره عاغا جان زوووور)
:)))

  • ...arefe ...

نظرات  (۲۲)

4 , 5  خیییلللیییی قشنننننگگگگ بوووودددددد
پاسخ:
گوشات قشنگ میشنوه😊
نه۵ نه ۶
پاسخ:
😐
۵
پاسخ:
😊
۴
پاسخ:
☺☺
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • چهار😊
    پاسخ:
    میسی :)
  • ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
  • اولی :)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :)
    ممنون همشون زیبابودند
    پاسخ:
    خواهش
    :)
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • اهنگ 2و6 رو دوست داشتم
    پاسخ:
    خیلی خوشگلن :)
    ممنون
    4 ، 5 ، 6
    این سه تا عالی بودن
    درکل همشون خوب بودن
    :)
    پاسخ:
    6 با هندزفری گوش کن عالیه
    مرسی :)
    عاقا شرمنده من یه مدت روستام نتم فقط برا کامنت گذاشتن زورکی کفایت میکنه
    نمیشه برا ما مستضعفا متن اهنگو بذاری انتخاب کنیم:)))))))))
    پاسخ:
    ایشالله وقتی اومدی شهر چون این اهنگا متن قشنگی ندارن فقط با موسیقیش خوشگلن
    تا وقتی برگردی از این نظرسنجی معافی :)
    مـــــــن 4 رودوس دالم..
    مرسی اجی جونم....
    :)

    پاسخ:
    4 هم تورو دوس داره 
    خخخخ 
    خواهش اجی
    :)
    مـــــــن 4 رودوس دالم..
    مرسی اجی جونم....
    ک)
    پاسخ:
    :|
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • اون اهنگ توی وبت کلا یه چیز دیگس :)

    من: عجب ... پس حسلبش جداست

    ولی اکثرا خیلی قشنگن

    هرچی آهنگ خوب بوده اینجا گذاشتی

    من از آهنگ غمگین بدم میاد

    پس 5 رو کنار میزارم
    پاسخ:
    اره جدای جداس 
    مرسی 😊
    گوشات خوب میشنوه :)
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • همه آهنگا به عاشق شدن می انجامه

    انتخاب سخته

    آهنگی که توی وبم گذاشتم :)))))))
    پاسخ:
    درسته ولی من عاشق نیستم و این اهنگاهم بی منظوره :))

    اصلا هم سخت نیست زود یکیو انتخاب کن

    اون اهنگ توی وبت کلا یه چیز دیگس :)
    5 رو ...
    چاووشی رو خاطره دارم ازش دوس دارم ...
    تشکر از آهنگدونت ...
    پاسخ:
    خواهش و..
    مرسی از نظرت :)
    صبر کن الانه میگم ....
    پاسخ:
    باش
    آهنگدونی بود بالا !!!!
    پاسخ:
    اره! :)
    کدومو پسندیدی؟
  • رفیق خاموش

  •  ای فرزند  هیچ  گاه  در زندگانی خود فردی  زورگو مباش :))

    من حرف زورتوکتم نمیره 


    ولی دلتو نمیشکونم میگم پنجمی خخ

    پاسخ:
    چشم

    یه اینبار کوتاه بیاین قول میدم دیگه زور نگم :)

    اهنگای محسن چاوشی واقعا خوشگلن
    ممنون :)
  • 💕💕♥leilaaaaaaaaa♥• 🌹🌹♥•💕
  • من اولیو دوس دالم
    پاسخ:
    صدای ارسلان عالیه
    مرسی از نظرت :)
    دومیش
    پاسخ:
    حالا شد
    مرسی :)
    قشنگ بود
    پاسخ:
    کدوم؟
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • نمی دونم! :))
    پاسخ:
    باید بدونی
    زود انتخاب کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی