حصار من

من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی...

 

و محکم در آغوشم بگیری...

 

و شیطنت وار ببوسیم...

 

و من نگذارم!

 

عشق من، بوسه با لجبازی، بیشتر می چسبد...

 

 

 

Image result for ‫عکس بوسه لجبازی‬‎




  • ...arefe ...

نظرات  (۱۳)

میسی عزیزم
پاسخ:
خواهش اجی
:)
فالو شدی منو فالو میکنی؟؟؟
پاسخ:
حتما عزیزدلم :)
آره واقعانم میچسبه
پاسخ:
اوهوم :)
مگه همچین چیزی وجود داره
پاسخ:
اره

خیلی قشنگ بود

پاسخ:
میسی :)
یه صحنه رفتم تو یه حالو هوای دیگه حال داد مررررسی
پاسخ:
خخخخ
خواهش
:)
:-) چه عاشقانه
پاسخ:
اوهوم
:)
اولین باره میبینم که یه نویسنده به خودش نظر میده

هههههه

موفق باشی
پاسخ:
خخخخخخخخخ ما اینیم دیگه

ممنون همچنین :)
اون دوتایی که دیس کردین خیلی بدییییین
پاسخ:
گریییییییهههههه
به به :)
پاسخ:
:)
 ژوووون خخ ینی خییلی قشنگ :)))
پاسخ:
چشات قشنگ میبینه :)
خوشمله
پاسخ:
میسی :)
زیباااااا بود
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی