حصار من

سلام به دوستای خوبم 

خیلی ممنونم که منو دنبال میکردین متاسفانه دیگه وبلاگ نمیام البته شاااااید یه روز دوباره برگشتم

وبلاگمو دوس دارم و میخوام واسه ایندم یادگار باشه پس حذفش نمیکنم 

خوبی بدی دیدین حلال کنین 

همتونو دوس دارم 

خدانگهدارتون

:)

  • ...arefe ...

نظرات  (۲۷)

  • رفیق خاموش
  • سلام:) هنوز وقتش نشده که برگردی 
    پاسخ:
    سلام
    برگشتم :) 
    په کی مییی؟امتحانا خو تموم شد،آزمون ورودیم تموم شد!
    ماه رمضونم داره تموم میشه!!
    پاسخ:
    فهمیدم کی هستی..
    بای بای ...
    اگه برگشتی بگو دنبالت کنم ...
    پاسخ:
    برگشتم
    عجب
    پاسخ:
    مش رجب!
    به سلامت
    پاسخ:
    :) 
    ولی من همچنان هستم و خواهم بود :دی
    بازم منتظرتون خواهیم بود
    پاسخ:
    آفرین به تو 
    :)
    آهنگشو دان کنید!!
    پشیمون نمیشید..
    پاسخ:
    چشم
    تنها ؛ تویی تو که می تپی به نبض این رهایی
    تو فارق از وفور سایه هایی
    باز آ که جز تو جهان من حقیقتی ندارد
    تو می روی که ابر غم ببارد
    به سمت ماندن ات راهی نمیشوی چرا
    آشوبم آرامشم تویی
    به هر ترانه ای سر میکشم تویی
    سحر اضافه کن به فهم آسمام
    آشوبم آرامشم تویی
    به هر ترانه ای سر میکشم تویی
    بیا که بی تو من غم تو صد خزانم
    ***************
    بگذار بگویم که از سراب این و آن بریدم
    من از عطش ترانه آفریدم
    به سمت ماندنت راهی نمی شوی چرا
    گاهی ستاره هدیه کن به مشت پوچ شب ها
    شمرده تر بگو با من حروف رفتنت
    تا من بگیرم از دلت همه بهانه ها را
    آشوبم آرامشم تویی
    به هر ترانه ای سر میکشم تویی
    سحر اضافه کن به فهم آسمانم
    آشوبم آرامشم تویی
    به هر ترانه ای سر میکشم تویی
    بیا که بی تو من غم تو صد خزانم
    پاسخ:
    خوشگله
    :)

       :(((( 

    :'( 

    :-( 
    پاسخ:
    :/
  • طاها میرویسی
  • به کجا چنین شتابان؟!
    امتحانا تموم شد که میای!
    پاسخ:
    برگشتم
    خدافظ عارفه خدافظ :)
    پاسخ:
    :) 
    من تازه پیدات کرده بودم
    امیدوارم هرجا باشی موفق باشی
    پاسخ:
    مرسی 
    :)
    ممنونکه دنبال کردی دنبالتون کردم ولی کجا با این عجله
    پاسخ:
    خواهش
    ای نامرد   باشه خدا نگهدارت هر جا هستی موفق باشی
    پاسخ:
    ممنون عزیزم توهم موفق باشی :)
    عه باباتوکجا؟
    پاسخ:
    برمیگردم خدا بخواد :) 
  • ♦♦ حسین ♦♦
  • ناراحت کننده بود :(

    امیدوارم خوش برگردی
    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنون :)
    همچنین
    عع چرا؟:-(
    پاسخ:
    نمیتونم بگم عزیزم
    :)
    منتظر برگشتت میمونیما
    بیای بازم
    موفق باشی مراقب خودت باش
    پاسخ:
    چشم بتونم حتما میام
    شمام موفق باشی
    :)
    خوش بگذره
    پاسخ:
    ممنون
    :)
  • مرجع تقلید~
  • هویییی کجا؟؟؟!!!!!!به من دیگه باید بگی وگرنه حق رفتن نداری
    پاسخ:
    بیخی اجی وقتی اومدم میگم ایشالله
    حتما دلیلی هست که دارین میرین.خداحافظ:)
    پاسخ:
    آره
    :)
  • من دلم پاکه ...
  • ااا اینکه نشد ،من تازه به تو عادت کرده بودم .....
    خیلی بدی....😣

    پاسخ:
    ببخشید عزیزم
    برمیگردم اگه خدا بخواد 
    :)
  • دخترک ناآرام
  • بگو دیگه

    آبجی گلم

    پاسخ:
    نمیشه عزیز دلم 
    قول میدم یه روز بیام بگم
    :)
  • عشق آسمانی
  • لوس نکن بگو دیگه 
    :)))
    به خاطر امتحان ها؟ 
    بچه های بیان که راضی نیستند بری و وقتی ما راضی نباشیم روزه شما قبول نیست :دی
    مگر علت گفته شود :))
    پاسخ:
    یکمش به خاطر امتحاناس
    :))
    حالا کوتاه بیاین قول میدم یه روز حتما بیام براتون بگم 
  • علی محمدرضایی
  • ای بابا شماهم که رفتید چرا جدیدا همه میرن؟ البته خودم یه آدم رفته هستم امامن دلیل دارم ودلیلم هم امتحانات است دلیل شما چیست؟
    پاسخ:
    نمیتونم بگم اما سعی میکنم تو ماه رمضون بیام 
    :) 
    خب علتشو بنویسید چرا نمیاین؟؟
    پاسخ:
    متاسفانه نمیتونم بگم دوست عزیز :) 
  • دخترک ناآرام
  • کوجا میری آجی عارفه من تازه یافتمت

    پاسخ:
    قربونت برم من آجی نمیتونم بگم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی